förhållanden


Kommentarer
Postat av: olivia

väldigt bra skrivit, gillar såna här inlägg.. långa och läsvärda! fortsätt med såna, kram

Svar: tack, ska försöka göra sådana men det tar ju tid, detta tog en och en halv timma och göra så det är ju inget som går på 2 minuter. Men absolut ska jag fortsätta och skriva inlägg som ni gillar, kram!
Jennie Johansen

2013-06-27 @ 21:04:05
Postat av: Emeli

har du och noel gjort slut? :(

Svar: ja, för längesen! :)
Jennie Johansen

2013-06-27 @ 23:22:18
Postat av: Matilda

Det är en jätte fin.
blogg. När du skrev inläggett så påminde det om mycket.
Kram.
Ps det var riktigt bra! :)

2013-06-28 @ 12:23:35
Postat av: Evelina Andersson

Vet exakt hur det är. Man går på så enkla lögner & skitsnack. För mig tog det 2 år att komma över ett så kallat "drömförhållande". Men jag klarade det då jag hela tiden tänkte på det min mamma sa en gång, "Han var bara en provdocka, nu vet du vad du vill ha". Liver går vidare även om det kan kännas hopplöst, glöm inte det. Saknar dig!

2013-06-28 @ 18:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback