Gymnasietankar


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag ska gå Teknikprogrammet i Varberg! Längtar så mycket dit!

2015-02-02 @ 16:21:26
Postat av: Beatrice

Hej Jennie! Jag ska gå Ekonemi i Göteborg på en skola som heter Plusgymnasiet! Rolig idé med att flytta med dina kompisar, det tycker jag absolut att ni ska göra!

2015-02-02 @ 16:24:29
Postat av: Jenny

Älskar din blogg så himla mycket. Tycker absolut att ni ska flytta dit, även fast det kan vara krångligt i början, som på alla flyttningar. Men önskar er all lycka till och hoppas att det funkar bra. Jag går sista året på gymnasiet nu och jag går barn och fritid, det är helt klart den perfekta linjen för mig. Hoppas att du också gör det! Kram på dig my favorite girl

2015-02-02 @ 16:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback