Frågor kring depression, ångest?


Kommentarer
Postat av: zara

Hej! Har lagt ut dagens fråga på bloggen just nu, vore gulligt om du ville kika in och lämna ett svar, annars får du ha en fortsatt bra kväll! Kram :)

2015-10-02 @ 21:10:09
Postat av: Rebecca

Jag har en fråga, min kompis har självskadebeteende och jag samt flera andra har sagt till henne att sluta skada sig själv, men hon lyssnar inte utan fortsätter. Vad ska man ens göra för att få henne och sluta? :/ blir orolig för henne, eftersom hon är en av mina närmsta vänner eller har blivit det på kort tid. Vad fick dig att sluta skada dig? Hade du vänner som sa till dig?

2015-10-02 @ 21:36:13
Postat av: anonym

Hej! Jag har en typ av panikångest,jag mår väldigt dåligt över detta och kan inte gå i skolan utan att må piss. Jag inbillar mig saker som att det är fel på mig, att jag är sjuk på något vis och tror att jag kommer att dö osv. Då blir jag yr, svettas, får hjärtklappning och jag tror verkligen inte att jag kommer att ta mig genom det. På kvällarna har jag ångest inför nästa dag och ligger vaken länge och kan verkligen inte komma ur dessa tankarna. Har du något tips på hur man kan komma ur detta?

2015-10-04 @ 21:59:19
Postat av: anonym

jag ser inget ljus i livet längre. jag vill bara dö, det är det ända jag tänker på. Snälla, har du vart med om liknande att du känner att du bara vill dö, snälla hjälp mig jag vill inte leva såhär

2015-10-04 @ 22:35:34
Postat av: Molly

Jag hatar mig själv. Jag ser allting negativt på mig själv. Feta lår, förstora ögon, och bara allmänt äcklig.

2015-10-04 @ 22:38:03
Postat av: anonym

Min kille har vart otrogen :'(, ska jag göra slut med honom eller ska jag ge honom en till chans???

2015-10-04 @ 22:38:41
Postat av: Anonym

vad tycker du om hv15?

2015-10-05 @ 11:50:47
Postat av: Louise Dahlberg

Hjärtat, du är stark! Du vet vart du har mig fortfarande <3

2015-10-06 @ 13:11:58
URL: http://ldahlberg.blogg.se/
Postat av: anonym

Jag känner mig helt meningslös och vill bara gå och dö. I skolan känner jag mig utanför och det känns som att alla tycker att jag är så tråkig och värdelös. Jag är inte sån egentligen, i vanliga fall är jag glad,sprallig och nästan mer den personen som tar för sig och bjuder på sig själv. Problemet är det att jag mår så extremt dåligt, är deprimerad osv. att jag helt enkelt inte orkar verka glad och lägga på det där fakesmilet som att att allt är bra. Det är bara fåtalet gånger jag kan vara mig själv och det är när jag är med mina närmsta vänner som vet hur jag är och hur jag mår, de stöttar mig och jag är otroligt glad att jag har dem. Medan de i skolan inte ens har tid att fråga en "hur mår du?". Snälla hjälp mig!

2015-10-13 @ 09:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback