Pinky promise #1


Kommentarer
Postat av: josephine Asplund

Vad roligt =)
Hoppas du får en trevlig fredag och lycka till med bloggen! Kram<33

2016-02-12 @ 14:37:51
URL: http://josephineslifee.blogg.se/
Postat av: Helene

9 av 12 träffade in på mig. Sömn har jag alltid haft problem med, så det har inte med att jag är stressad, och att jag är trött fast jag sovit, det är just nu för att det är vinter och jag går i ide just nu. :P Men jag skulle säga att jag är stressad utan att ens kolla tecken. Jag är stressad över framtiden, eller, jag ser ingen framtid faktiskt ibland. Ena stunden är jag stressad andra stunden är jag väldigt deprimerad. Motionera hjälper inte då jag gör det x timmar dagligen. :P Tror mycket kommer bli bättre när jag fått heltidsjobb och flyttat, även körkort så jag känner att något har hänt i livet. ^^

Svar: Kul att läsa om dig. Kan säga att du är verkligen inte ensam över att vara stressad inför framtiden, jag är en av dom. Så jag förstår dig fullt ut till den delen. Depression har en stor del till stress, det känner vi med depression av. Skönt att höra att du motionerar, synd att det inte hjälper bara. Jag håller tummarna för dig att du får heltidsjobb, en fin lägenhet där du trivs och även körkortet, lycka till med det och kör hårt!! Hoppas allting löser sig och att du har någon som hjälper dig med din depression, annars får du gärna höra av dig till mig så kan jag försöka hjälpa dig så gott jag kan. Kram på dig fina du ♡
Jennie Johansen

2016-02-16 @ 09:33:39
URL: http://minttu.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback